Countdown - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Winny Heijningen - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Winny Heijningen - WaarBenJij.nu

Countdown

Door: Winny

Blijf op de hoogte en volg Winny

30 April 2014 | Nederland, Wateringen

Ingepakte backpack; Check
Geslaagde afscheidsborrels; Check
Online ingecheckt; Check

Ik geloof dat we er klaar voor zijn.

Morgen rond 12:00 mogen we eindelijk de lucht in, waarna we "hopelijk" om 7 uur 's ochtends mogen landen in het bizarre Bangkok.

Het besef dat ik 3,5 me in een totaal andere wereld zal bevinden is er nog niet, dus zijn de zenuwen ook nog ver te zoeken.

Ik ben van plan deze pagina redelijk bij te houden, maar ik ga nog niks beloven :)

We hebben er in ieder geval wel zin in!

  • 30 April 2014 - 18:28

    Marjon:

    Spannend, succes en heel veel plezie. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wateringen

Winny

Actief sinds 07 April 2014
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 4346

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 19 Augustus 2014

Going to Asia

Landen bezocht: